مقصد داعش کجاست؟ :: آمادگی دفاعی

آمادگی دفاعی

آمادگی دفاعی
وب دایرکتوری

آمادگی دفاعی

آمادگی دفاعی

آمادگی دفاعی

ملّت ایران باید خود را قوی کند؛ این حرف من است... اگر یک ملّتی به خود نیاید، خود را قوی نکند، دیگران به او زور میگویند. بعضی ملّتها هستند که امیدی وجود ندارد که بخواهند در خود آن نیرویی را که بتوانند مقابله کنند با زورگویان و گردن‌کلفت‌های عالم، ایجاد کنند؛ امّا ملّت ما این‌جور نیست؛ ملّت ما به ‌سمت اقتدار ملّی هم راه افتاده است و راه زیادی پیموده است.(مقام معظم رهبری )

با نظرات خود به بهبود وبلاگ کمک نمایید.


ایمیل:m77baghani@chmail.ir

مقصد داعش کجاست؟

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۵ ب.ظ

نقشه درگیری های ارتش و داعش در عراق + اینفوگرافی

برای مشاهده تصویر کلیک کنید


دیدبان: داعش گروهی تروریستی و تکفیری است که سال 2006 در استان الانبار عراق شکل گرفت این گروه در زمان بحران سوریه از سوی برخی کشورهای غربی و عربستان تغذیه شد و قوت گرفت. اما پس از شکست سنگین در سوریه برای جبران شکست خود با حمایت قطر و عربستان به عراق حمله کرد. در این حمله که با برخی مقامات مخالف مالکی نیز هماهنگی شده بود داعش توانست موصل را با همکاری استاندار نینوا اشغال کند. پس از آن به سمت بغداد حرکت کرد، اما با ورود ارتش عراق این گروه پشت درهای شهر سامرا زمین گیر شد. هم چنین البیجی و تکریت نیز از اشغال این گروه خارج شد. در زیر نقشه حرکت داعش و شهرهایی که در آن درگیری به وجود آمد، بیان شده است.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۵
طراحان برتر وب tbweb.ir

نقشه عراق

عراق

نقشه درگیری

داعش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی